Asistență
Imprimantă

Avem trei niveluri de suport IT care se vor potrivi nevoilor dvs. de afaceri. Lasă-ne să fim partenerul tău tehnologic de încredere!

Vă putem gestiona infrastructura prin aplicarea soluțiilor noastre IT

Asistență IT pentru imprimantă

Imprimantele sunt frecvent utilizate de mai multe persoane atât pentru persoane private, cât și pentru companii, pe lângă funcțiile de specialitate. În special în ceea ce privește utilizarea riguroasă pentru majoritatea și tipărirea obișnuită în asociații, este nevoie ca imprimanta să fie păstrată și îngrijită eficient, astfel încât procesul de imprimare să poată funcționa fără compromisuri în ceea ce privește calitatea sau rentabilitatea. Ori de câte ori aveți nevoie de asistență pentru imprimanta dvs., puteți conta întotdeauna pe noi.

Dacă aveți echipe care lucrează de la distanță, puteți conta pe echipa noastră de asistență pentru a ajuta la rezolvarea oricăror probleme ale imprimantei care ar putea afecta funcționarea, productivitatea și performanța echipelor dumneavoastră.

Cu serviciile noastre, veți obține acces la cel mai bun și de încredere suport de imprimare

Serviciul nostru de asistență pentru imprimantă oferă expertiză tehnică care acoperă mai jos gama de dispozitive de imprimare.

  1. Imprimante locale
  2. Dispozitive multifuncționale
  3. Imprimante de rețea

Ce mărci putem asista tehnic

Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor, nu ezitați să ne contactați la 031 4100 600

Întrebări Obișnuite

Cu abonamentul lunar, veți beneficia de asistența noastră Service Desk atunci când aveți nevoie de ajutor instant. Când aveți întrebări și aveți nevoie de răspunsuri imediat, echipa noastră 24/7 Service Desk acționează ca un singur punct de contact pentru a oferi atât suport reactiv, cât și administrativ pentru sarcinile de rutină.
Când trimiteți un ticket, va trebui să trimitem un tehnician la locația specificată de tine. Timpul necesar tehnicianului pentru a rezolva problema solicitată este facturat la oră.
Serviciul de asistență IT vă oferă acces instantaneu la platformă și vă permite să trimiteți tickete. Este ideal pentru o cerere sau un proiect unic, permițându-vă să solicitați cu ușurință un tehnician să fie expediat la fața locului.
Angajăm doar profesioniști calificați și cu experiență pentru a ne asigura că oferim clienților noștri soluții și servicii ITde calitate.
Adăugăm permanent servicii și locații noi în portofoliul nostru. Dacă un oraș nu este încă disponibil, vă rugăm să ne contactați și vom lucra cu dvs. remote pentru a rezolva problema solicitată.
OxygenTech a prevăzut așteptările și cerințele dvs. de servicii IT și generează automat acordul de service IT ca document legal. Odată semnat digital, se transformă în contract de servicii IT pentru a asigura transparența și un proces automat de facturare.
Securitatea datelor tale este prioritatea noastră. Platforma OxygenTech cuprinde ingineri la nivel local, dar fiecare client are un profil de utilizator dedicat cu acces exclusiv la date.
Anularea este efectivă la sfârșitul perioadei curente de abonament. Pentru Planul anual, anularea este efectivă la sfârșitul anului pentru care ați plătit. Pentru planul lunar, anularea este efectivă la sfârșitul lunii pentru care ați plătit.
Asistență IT pentru Afaceri Mici și Mari

Servicii IT pentru succesul afacerii tale

Propunerea noastră de helpdesk dedicat este dotarea cu ingineri concentrați pe un singur client. Avantajele helpdesk-ului dedicat OxygenTech includ: cunoașterea profundă a infrastructurii și mediului tău de lucru.

    Cere o oferta

    Echipa noastră de ingineri certificați și personal IT este gata să vă ajute să vă mențineți afacerea IT în siguranță și să vă asigurați continuitatea procesului de business.