Asistență Dispozitive
Mobile

Avem trei niveluri de suport IT care se vor potrivi nevoilor dvs. de afaceri. Lasă-ne să fim partenerul tău tehnologic de încredere!

Vă putem gestiona infrastructura prin aplicarea soluțiilor noastre IT

Asistență IT pentru dispozitive mobile

OxygenTech oferă suport tehnic pentru toate dispozitivele Android și iOS pentru a rezolva problemele rapid de oriunde, oricând, când utilizatorii dvs. sunt mereu în mișcare, cu smartphone-urile și tabletele în mână. Când dispozitivele trebuie să fie configurate, când e-mailurile nu pot fi trimise sau când problemele tehnice intervin în cale.

Andriod OS

iOS

 

Serviciul nostru de asistență acoperă mai multe branduri de dispozitive mobile.

Cu suportul OxygenTech, putem rezolva rapid problemele tehnice ale tabletei sau smartphone-ului dumneavoastră.

    • Apple
    • Samsung
    • Huwaei
    • Sony
    • Nokia
    • LG

Servicii incluse

  • Birou de service 24×7
  • Achiziții pentru dispozitive mobile
  • Asistență la fața locului
Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor, nu ezitați să ne contactați la 031 4100 600

Întrebări Obișnuite

Cu abonamentul lunar, veți beneficia de asistența noastră Service Desk atunci când aveți nevoie de ajutor instant. Când aveți întrebări și aveți nevoie de răspunsuri imediat, echipa noastră 24/7 Service Desk acționează ca un singur punct de contact pentru a oferi atât suport reactiv, cât și administrativ pentru sarcinile de rutină.
Când trimiteți un ticket, va trebui să trimitem un tehnician la locația specificată de tine. Timpul necesar tehnicianului pentru a rezolva problema solicitată este facturat la oră.
Serviciul de asistență IT vă oferă acces instantaneu la platformă și vă permite să trimiteți tickete. Este ideal pentru o cerere sau un proiect unic, permițându-vă să solicitați cu ușurință un tehnician să fie expediat la fața locului.
Angajăm doar profesioniști calificați și cu experiență pentru a ne asigura că oferim clienților noștri soluții și servicii ITde calitate.
Adăugăm permanent servicii și locații noi în portofoliul nostru. Dacă un oraș nu este încă disponibil, vă rugăm să ne contactați și vom lucra cu dvs. remote pentru a rezolva problema solicitată.
OxygenTech a prevăzut așteptările și cerințele dvs. de servicii IT și generează automat acordul de service IT ca document legal. Odată semnat digital, se transformă în contract de servicii IT pentru a asigura transparența și un proces automat de facturare.
Securitatea datelor tale este prioritatea noastră. Platforma OxygenTech cuprinde ingineri la nivel local, dar fiecare client are un profil de utilizator dedicat cu acces exclusiv la date.
Anularea este efectivă la sfârșitul perioadei curente de abonament. Pentru Planul anual, anularea este efectivă la sfârșitul anului pentru care ați plătit. Pentru planul lunar, anularea este efectivă la sfârșitul lunii pentru care ați plătit.
Asistență IT pentru Afaceri Mici și Mari

Servicii IT pentru succesul afacerii tale

Propunerea noastră de helpdesk dedicat este dotarea cu ingineri concentrați pe un singur client. Avantajele helpdesk-ului dedicat OxygenTech includ: cunoașterea profundă a infrastructurii și mediului tău de lucru.

    Cere o oferta

    Echipa noastră de ingineri certificați și personal IT este gata să vă ajute să vă mențineți afacerea IT în siguranță și să vă asigurați continuitatea procesului de business.