Asistență IT
Utlizator Final

Avem trei niveluri de suport IT care se vor potrivi nevoilor tale de afaceri. Lasă-ne să fim partenerul tău tehnologic de încredere!

Vă putem gestiona infrastructura prin aplicarea soluțiilor noastre IT

Servicii de asistență IT pentru utilizatorii finali

Considerăm că dispozitivele sănătoase și funcționale ale angajaților au un rol cheie în productivitatea oricărei organizații și fac parte din coloana vertebrală a unei companii în creștere.

Dacă sunteți în căutarea unui partener IT de încredere, care nu numai că vă va ajuta să asigurați continuitatea afacerii, ci și să vă asigure că dispozitivele angajaților organizației dvs. continuă să funcționeze oriunde se află, suntem aici pentru dvs.

La OxygenTech oferim servicii de asistență IT locale, receptive, care se potrivesc nevoilor și bugetelor IT ale afacerii. Cu peste un deceniu de experiență în furnizarea de servicii de asistență IT pentru utilizatorii finali și ingineri de servicii pe teren pentru companiile din întreaga lume, OxygenTech este un furnizor de încredere în externalizare IT pentru companiile cu gândire de viitor, care caută excelență operațională, asigurând niciun sacrificiu în ceea ce privește calitatea.

Abordarea noastră

Dispozitivele utilizatorului final sunt cheia productivității angajaților. Serviciul de asistență IT pentru utilizatorii finali de la OxygenTech permite organizațiilor să deblocheze strategia de asistență potrivită, în special celor cu o politică IT BYOD, care include combinarea dispozitivelor corporative și personale pentru a accesa rețeaua corporativă.

OxygenTech oferă expertiză de asistență IT non-stop, care susține securitatea necesară fie pentru un mediu corporativ, fie pentru dispozitivele personale combinate ale utilizatorilor finali.

Fiecare afacere are nevoie de sprijin pentru tehnologia lor. Un birou de asistență IT sau o soluție de asistență oferă afacerii dvs. un singur punct de contact pentru a vă asigura că problemele tehnice sunt rezolvate rapid și eficient, astfel încât afacerea dvs. să poată continua să funcționeze.

Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ajutor, nu ezitați să ne contactați la 031 4100 600

Întrebări Obișnuite

Cu abonamentul lunar, veți beneficia de asistența noastră Service Desk atunci când aveți nevoie de ajutor instant. Când aveți întrebări și aveți nevoie de răspunsuri imediat, echipa noastră 24/7 Service Desk acționează ca un singur punct de contact pentru a oferi atât suport reactiv, cât și administrativ pentru sarcinile de rutină.
Când trimiteți un ticket, va trebui să trimitem un tehnician la locația specificată de tine. Timpul necesar tehnicianului pentru a rezolva problema solicitată este facturat la oră.
Serviciul de asistență IT vă oferă acces instantaneu la platformă și vă permite să trimiteți tickete. Este ideal pentru o cerere sau un proiect unic, permițându-vă să solicitați cu ușurință un tehnician să fie expediat la fața locului.
Angajăm doar profesioniști calificați și cu experiență pentru a ne asigura că oferim clienților noștri soluții și servicii ITde calitate.
Adăugăm permanent servicii și locații noi în portofoliul nostru. Dacă un oraș nu este încă disponibil, vă rugăm să ne contactați și vom lucra cu dvs. remote pentru a rezolva problema solicitată.
OxygenTech a prevăzut așteptările și cerințele dvs. de servicii IT și generează automat acordul de service IT ca document legal. Odată semnat digital, se transformă în contract de servicii IT pentru a asigura transparența și un proces automat de facturare.
Securitatea datelor tale este prioritatea noastră. Platforma OxygenTech cuprinde ingineri la nivel local, dar fiecare client are un profil de utilizator dedicat cu acces exclusiv la date.
Anularea este efectivă la sfârșitul perioadei curente de abonament. Pentru Planul anual, anularea este efectivă la sfârșitul anului pentru care ați plătit. Pentru planul lunar, anularea este efectivă la sfârșitul lunii pentru care ați plătit.
Asistență IT pentru Afaceri Mici și Mari

Servicii IT pentru succesul afacerii tale

Propunerea noastră de helpdesk dedicat este dotarea cu ingineri concentrați pe un singur client. Avantajele helpdesk-ului dedicat OxygenTech includ: cunoașterea profundă a infrastructurii și mediului tău de lucru.

    Cere o oferta

    Echipa noastră de ingineri certificați și personal IT este gata să vă ajute să vă mențineți afacerea IT în siguranță și să vă asigurați continuitatea procesului de business.